از چند ماهگی بچه میتونه روروئک سوار شه

۴ پاسخ

هفته آخر هفت ماهگی برای چند دقیقه با اینکه چهاردست و پا میره ولی به نظرم هنوز پاهاش آمادگی ایستادن روی پاها رو نداره.

من از ۵ماهگی گذاشتم

هروقت نشستن یاد گرفت...پسر من هنوز بلد نمیشنه برای همون نزاشتم چون تا وقتی کمرش محکم نباشه بزارید داخلش هی به جلو خم میشه

شش ماهگی من پسرم رو گذاشتم تو روروهک

سوال های مرتبط