از چند ماهگی بچه هاتون میزارید تو روروئک ؟

۱۰ پاسخ

میگن اجازه بدید بچه ها آروم آروم راه رفتن رو کشف کنن روروئک به ستون فقرات و لگنشون در طولانی مدت آسیب میزنه

من از ۵ماهگی گزاشتم

من از ۵ ماه خورده ایی گذاشتم

ما الان میزارمش

من از ۶ گذاشتم خیلی هم دوست داره

من میشونمش

دکتر دخترم گفت به هیچ عنوان از روروئک استفاده نکنم.

میگن موقع که بتونه بشینه ۷.۸ ماهگی

وقتی بتونه بشینه کامل

من نمیزارم

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی