۶ پاسخ

من شش ماهگی گذاشتم

من كه اصلا روروئك نخريدم براش خواهش ميكنم شما هم بچه هاتون رو نزاريد خيلى براشون ضرر داره الان ديگه داره منسوخ ميشه به جاش واكر بگيريد براشون خيلى هم زودتر از روروئك راه ميوفتن ، روروئك بچه رو تنبل ميكنه و باعث ميشه بچه رو نوك پا راه بره و لگنش و پاهاش بدفرم بشه

من الان دو روز میزارمش ولی زود خستش میشه بااین که خوب میره جلو برمیگرده عقب ولی راحت نیست

من یه ماهه میزارم

از ۵ماهگی گذاشتم الان کامل مستقل شده خودش

من الان میزارم ولی خوب بلد نیس جلو بره

سوال های مرتبط

مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۵ ماهگی