۳ پاسخ

از وقتی کامل بتونه بشینه

۷ماهگی

اصلا استفاده نکن روروئک مضره خیلی تو گوگل سرچ کن ببین چه خطراتی دارع

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی