۶ پاسخ

روروئک دیگه موردتائیدنیس من اصلانخریدم ونمیزارم

من میزارم خیلی هم خوشحال میشه به همه جاسر میزنه دست میزنه نگاه میکنه

۶ رو تموم کرد بعد

من آب الان میزارم بعضی اوقات

فک کنم از ۸ ماهگی باشه

من نمیزارم

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی