از ۶ ماهگی باید بچه رو تو روروئک گذاشت؟




ختنه بخیه

۶ پاسخ

۷بهتره

میگن پای بچه پرانتزی میشه

من از دیروز میذارم انقدر ذوق میکنه و خونرو باهاش میجرخه 😍😂

بچه من 4 ماهگی میذاشتم
دوطرف بالشت میذاشتم ک نیوفته
ولی خب در حد ی دسشویی و ی غذایی در حد نیم ساعت اینا میذاشتم ک کارم کنم

اگه بتونه بدونه کمک بشینه اره

من ک گذاشتم و نموند زوده مثل این که

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی