۳ پاسخ

8ماهگی باید بذاری.قشنگ نشستن باید یاد بگیرن ک فشار نیاد ب ستون فقراتش

من دخترم و 4ماه گذاشته بودم ولی اینا نارس بودن هنوز زوده براشون

آره سوال منم هست!!از کی گذاشتین البته دختر من هفته دیگ تو شیش ماه میره

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی