از چن ماهگی بچه هاتون تو روروئک میرارین

۳ پاسخ

من شش ماهگی می‌خوام بزارم

من از الان می زارم
کم کم داره راه میره

من اره از 3ماه و 10روز گذاشتم اخه خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی