بچه‌ها رو از چند ماهگی می‌نشینند توی رو روئک

۵ پاسخ

من میزارم

من تازه خریدم چند روزه

هر زمان بتونه خودش وایسه
زودتر از اون خیلی ضرر داره به پاهاشون و استخوناشون به شدت فشار میاد

وقتی بتونه بشینه از ۶ ماه

دکتراصن به من گفت روروئک ننشون یه چیزمزخرفه

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 ۱ سالگی