۴ پاسخ

چرا میخوای بخوری گرمیه خیلی

چیزای گرم نخور

نه اصلا خود آرد و روغن گرمه

زعفرون نداشته باشه چون الان هفته هات کمه در جد هوس یکی دوقاشق کوچیک بخور

سوال های مرتبط

مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۴ ماهگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
🩵+❤️=💞 🩵+❤️=💞 قصد بارداری
مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری