سلام عزیزان کاچی میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

اره گلم بخور توش زعفرون نریز

ن همش گرمیجات توشه
هم ادویش وروغنشوو وزعفرون

ممنون نمیخورو

کاچی ک توش همش گرمی نباید تو بارداری بخوری زعفرون ۴زیره خوب نیست. روغن حیوانی اشکالی نداره

زعفران و روغن حیوانی نخور

بدون زعفرون

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری