وزن بچم تو۳۷هفته ۲۵۰۰و آب دورش ۱۴ بود چطوره؟

۵ پاسخ

حالا تا ۳۸.۳۹هفته باز وزن میگیره موز وبستنی و مغزیجات ولیدی میل بخور

اب دور ۱۴ توی ۳۷هفته خوبه ک🙏🏻🩷

وزنش ۳۶هفته۲کیلو بوده الان نیم‌کیلو اضافه کرده‌ از اول کم بود

عزیزم وزنش کم هست بنظرم الان باید۲۸۰۰یا۳کیلو باشه
باز به دکترت نشون بده ببین اون چی میگه

ب دکترت نشون دادی برا وزنش
اب دورش ک خوبه وزنشم معمولی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی
مامان 🤾‍♂️معجزه الهی مامان 🤾‍♂️معجزه الهی ۱۲ ماهگی
مامان دختر🩷 و پسرم🩵 مامان دختر🩷 و پسرم🩵 ۲ ماهگی