خانوما درد واژن عادیع تو هفته من ؟

۹ پاسخ

من ۱۳ هفته هستم
یه چند روزه یه درد جزیی دارم

منم واژنم تیر میکشه درد داره

آره منم دارم به دکترم گفتم طبیعیه

ارههه

بله عادی هستش. منم دارم به دکترم گفتم به خاطر بزرگ شدن رحم جنین ولگن هستش

خانوما من ماه 19 بارداربم دستو پام خیلی درد میکنه بی جون شدم از دیروز طبیعیه؟

نمیدونم ولی من خودمم این دردو دارم خیلی تیر می‌کشه

اگر بیاد و بره و با استراحت قطع بشه بله عادیه

وای منم از دیروز شرو شده تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آلاء خانوم🌱 مامان آلاء خانوم🌱 ۶ ماهگی