۴ پاسخ

من خودم با بى حسى و واقعااا بدون درد و عالى انجام دادم
راديولوژى نيكو پيش خانم دكتر دليريان
تو گوگل سرچ كن نظر مريضاشونو بخون

ترس نداره با بیحسی انجام بده

من مرکز ابن سینا انجام دادم با خواب مصنوعی،هیچی نفهمیدم

خودشون مگه نگفتن

سوال های مرتبط