خانما دفع پروتئین دارم؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم شما چیکار کردید؟ مشکلتون چجوری حل شد؟

علامت داشتی

بهتر ک بری و دارهاتو امشب بگیری احتمال زیاد باید بهت ختم بارداری بدن عزیزم استرس ب خودت نده وسایلاتو آماده کن و برو از همون بیمارستان مگه ب دکترت زنگ نمیزنن؟

اره دفع پروتییین خیلی خطرناکه مخصوصا برا بچه سریع برو بیمارستان احتمال بالا زایمان میکنی

36 هفته و چند روزی ؟

متاسفانه بلههه .همین الان برو بیمارستان .همیییننن‌الااااان

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی