۵ پاسخ

دیگه زایمان می کنی
وقتت هم خوبه خداروشکر

سریع به دکترتون بگین ، احتمالا اورژانسی تون کنن

دفع پرتوین مگه چه عوارضی داره

هفتت بالاس خداروشکر منم متاسفانه دارم و خیلی نگرانم چون مونده تا بچم دنیا بیاد

ماشالله ۳۹هفته ای نینی دنیا میاد جیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان مرسانا وبرسام مامان مرسانا وبرسام ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🥹❤️💛 مامان جوجه🥹❤️💛 ۱۰ ماهگی