۳ پاسخ

زده کم باز به دکترت بگو

کمه امابرودکتر

یه مقداری هست عزیزم و موکوز هم هست که خب قبل ازآزمایش باید خودتونو خوب بشورین و اوایل ادرار بره و بعد از وسط ادرار بزارین نمونه بگیرین

سوال های مرتبط

مامان مرسانا وبرسام مامان مرسانا وبرسام ۱۰ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی