۴ پاسخ

نه تا 300 اوکیه اگ ورم نداری و فشارت بالا پایین نمیشه اگ علائم دیگه داری حتما به دکتر بگو

به دکترت نشون ندادی؟ دفع پروتئین داری، باید زیر نظر باشی

آزمایش پروتئین رو چند هفته دادی؟

دستت روشه که

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی
مامان مرسانا وبرسام مامان مرسانا وبرسام ۱۰ ماهگی