خانما ببینید من دفع پروتئین دارم ؟

تصویر
۴ پاسخ

معمولا این دفع پروتئین جزئی رو واسه خیلیا میزنه،اگه فشارت نرماله نگران نباش چیزی نیست ولی خب به دکترت نشون بده

دفع پروتئین رو جدی بگیرین حتما

اره ولی کمه

آره عزیزم عفونت ادراری هم داری

سوال های مرتبط

مامان جوجه🥹❤️💛 مامان جوجه🥹❤️💛 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی