۴ پاسخ

عای منم دقیقا اینجوریم
به سختی می‌شینم و بلند میشم یه جوری تیر میکشه که انگار کل بدنمو فلج می‌کنه نمیتونم تکون بخورم

یه چند روز استراحت کنی اروم میشه منم هروقت کار میکنم دوباره دردم شروع میشه انگار رگ بین دوتا استخون میمونه درد میاد

وقتی رحم بزرگ میشع فشار میاره ب کمر طبیعیه

برای ما دیگ سمت و سو فرقی نمیکنه کل کمر درد می‌کنه 😅

سوال های مرتبط

مامان بهارا و برسام مامان بهارا و برسام ۶ ماهگی
مامان ایلین و جوجه مامان ایلین و جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیست‌ویکم بارداری