سلام خانومای عزیز چند ماه اقدامین ؟

۱۳ پاسخ

ی ماه

توی چهارساله

این ماه اقدام میکنم

٨ماهە

۹ ماه

دوماهه سقط کردم هنوز اقدام نکردم دوباره

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasssi1382

۴سال ‌‌‌‌

۳ سال

بعد ۷ سال باردار شدم سقط شد الا دوماه مجدد اقدامم

صفرماه😄🥴

دو سال

۴سال

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان 👶❤️ مامان 👶❤️ هفته بیستم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری