۱۱ پاسخ

مبارکههه😍سرازیریش بیشتر شبیه سربالاییه دربنده با پر از دست انداز و چاله 😅
ایشالا برات راحت و زود بگذره عزیزم

عزیزم ایشالله به سلامتی زایمان کنی😍🙏🏻🫀

بسلامتی منم زده ۲۴ شهریور

سرازیری؟اگه این ماهت اندازه ۹ ماه طول نکشید 😂

بچت بریچه؟؟؟

عه ب سلامتی الهی پس باهمیم

این سرازیری کاش خوب وبی استرس تموم بشه ک تاشروع شد ازاسترس ماروکشت

عزیزم منم ۲۳ شهریور زایمان میکنم

بجات استرس گرفتم

منم ۲۲ شهریورم😁

بسلامتی😍❤️

سوال های مرتبط

مامان فرهام ورها مامان فرهام ورها ۳ ماهگی
مامان آیان🧸 مامان آیان🧸 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۴ ماهگی