چرا وزن بچمون تو آنومالی ننوشته؟

تصویر
۷ پاسخ

هزینه چقد شد

میگم چرا مینویسن ب معنی سلامتی کامل نیست

کلی پول میدی باید همچی رو بذارن ببینی و بزنن داخل برگه

البته من جای دیگه سونو میرم

عزيزم برای من که خیلی جزییات بیشتری نوشته وزنش و ضربان قلبش رو هم زده

خوشبحالت از استرس این انومالی هم راحت شدی من یه هفته بعد قراره برم کلی استرس دارم ک خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد تو این غرباگری

شاید فراموش کرده چون برای من که نوشته بود

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیات و تودلی مامان آیات و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی