۷ پاسخ

ن برا منم نوشته دست و پا سالم دیگه جدا نکرده

چند هفته رفتین انومالی

حالا چرا گیر دادی به انگشت هاش😂 ان شاللع صحیح و سالم هست

منم مثل تو بودم این دفعه ک سونو دکتر نوشت دیدم نینیم داره انگشت میخوره پس نگران نباش اگه هرچی مشکل باشه مینویسه تو سونوگرافی

نوشته که دست ها ،پاها،بازوها و ساق پا طبیعیه

گلم قشنگ ببین نوشته اندام دست وپاها طبیعی ب نظرمیرسد خوبه دیگ دیگ از انگشتا ک چیزی نمیگن خداروشکر طبیعیه

حتماسالمه‌ننوشته
اگ موردی داشت مینوشت

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیات و تودلی مامان آیات و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری