۷ پاسخ

بخور عزیزم اصلا فکر این چیزا نباش من همچی خوردم

والا من تو اکثر غذاهام زعفرون میزنم زعفرون فراوون😂

نوش جان راحت بخور.هم هویج هم زعفران
هفتت بالاس.منم ۵ باری خوردم

من مربای هویچ میخورم،سوپ هویچ میخورم.
به دکترم گفتم گفت اصلا اشکالی نداره.
بخور نوش جونت عزیزم.
2 بشقابم بخوری چیزی نمیشه.
الکی همه دکتر شدن هی میگن اینو نخور،اونو کم بخور و فلان.

نوش جونت بخور

آره عزیزم زعفرون تو غذا اشکالی نداره من خودم انقد خوردم

بخور کم چون هم هویج داره هم زعفرون

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۱۱ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی