هویج پلو بخورم؟

۸ پاسخ

من از 5ماه به بعد هویچ تو سوپ و غذا های دیگه خوردم که اون میزان تاثیر آنچنانی نداره

اره نوش جونت

من انقدر استانبلی خوردم مر هویچ🤦🏿‍♀️😂

ن نخور😐

من که خیلی میخورم.

اره بخور

بخورعزیزم چرانخوری

من ک زیاد خوردم😂😂

سوال های مرتبط

مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری