۸ پاسخ

من 29هفته زدم سه روز پیش

منم ۷ هفته زدم لکه بینی داشتم
دکترمم گفت یکی ام ۲۷ یا ۲۸ باید بزنی یعنی تو ماه هفتم

من ۸ هفته زدم چون لکه بینی داشتم

من ۸ هفته زدم چون لکه بینی داشتم

۲۸تا ۳۲هفتگی ،بعد از زایمان اگر نمونه بند ناف گروه خونی مثبت باشه تزریق نیشه نباشه نیازی نیست

۲۸ هفتگی بایدبزنی
بله بعدتولدم بایدبزنی

ببخشید چ آمپولی هست؟؟

۲۸هفتگی

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوروش و کیمیا مامان کوروش و کیمیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد