بچه ها چند هفته که شدیم باید بریم ازمایش گلوکز بدیم؟

۶ پاسخ

بین ۲۴تا ۲۸هفته

فک کنم ۲۴ تا ۲۸ هفته وقتشه

من الان۱۹هفته دکتر گف یه ماه دیگه بیا
ینی میخاد برام بنویسه؟

من روز شنبه میرم میدمش دکتر نوشته برام

برای همه اجباریه؟

۲۴ هفته تا ۲۸ وقت داری

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان جوانه🌱🍓 مامان جوانه🌱🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان مامان پناه مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری