سلام خانما کسی واسه کم خونی آمپول آهن زده چطوریه ؟؟

۲ پاسخ

اره من زدم چیز خاصی نیست اهن رو داخل سرم میزنن تزریق میکنن توی اتاق تاریک که نور نبینه اثرش بره .

چیز خاصی نیست یه امپوله و تمام

سوال های مرتبط

مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد