خانوما بعد از سونوی آنومالی چه سونویی باید رفت؟

۵ پاسخ

سونو وزن که بستگی به دکترت داره به من ۲۴ تا ۲۶ هفته گفت یه سری دکترها هم هفته ۲۸ به بعد میگن

سونو وزن باید برین

فقط سونو وزن داری عزیزجان اونم از ۲۸هفته به بعد میگن بری

بعد انومالی سونو وزن بیشتر ۳۰تا۳۲میفرسن

یه سونو تو ۲۴ هفته داری
بعدم یه سونو بین ۲۸ تا ۳۲ برای وزن

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترام مامان دخترام هفته سی‌ام بارداری