من نفسم تنگی میکنه نمیدونم برای معدمه یا قلبم 🥲

۲ پاسخ

نه معدس نه قلب ،بدنت دوبرابر از قبل اکسیژن داره مصرف میکنه طبیعیه

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط