۷ پاسخ

ازحوبم خوب تره

اره عزیزم خوبه

اره منم همین بود ب دنیا اومد3400شد

اره خوبه .من 2500 بودم

اره خوبه ماشاالله سونوقبلیو چند هفته دادی

آره فکنم من،۳۰ هفته ۱کلیو ۵۰۰بود

عالیع

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی