قلیون تو شیردهی میشه بکشم؟نفخ آوره؟

۵ پاسخ

اگه کشیدی
تا یه ساعت شیر نده نیکوتین از طریق شیر وارد بدن کودک مبشه

نه عزیزم، قلیون توی دوران شیردهی اصلاً توصیه نمی‌شه.
نیکوتین و مواد شیمیاییش وارد شیر می‌شن و ممکنه باعث نفخ، بی‌قراری یا بدخوابی بچه بشه.
حتی اگه بیرون بکشی، بوی قلیون و موادش به لباس و پوستت می‌مونه و از اون راه هم ممکنه به بچه برسه.
خودت نکشی خیلی بهتره برای سلامتی کوچولوت 💛

نه نکش

قلیون از سیگار بدتره
یه سر قلیون برابره با ۱۰ تا نخ سیگار
بنظرم نکش

آره نکش خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان سانیار مامان سانیار ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۴ ماهگی
مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی