سلام علت عطسه زیاد تو بارداذی چیه ؟

۳ پاسخ

وای من بیست وچهارساعته عطسه میکنم همشم دماغم کیپ گرفته الرژی هم دارم ولی ازوقتی باردارم دیگه خیلی شدیدترشده😩

بخاطر تغییرات هورمونی منم مثل شمام

وای گفتی منم هر ۱ساعت دوتا عطسه میکنم😅

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان هلن🩷🫶🏻 مامان هلن🩷🫶🏻 ۸ ماهگی
مامان هانیه مامان هانیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیکان و رونیکا مامان نیکان و رونیکا هفته بیستم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی