۳ پاسخ

من تازه از پا سفره پامیشم بازم حس میکنم گشنمه اصابم خورد شده🥲

والا منم اینو پرسیدم از دکتر گف شما اگه دوروزم چیزی نخوری هیچی از غذای بچه کم نمیشه بجاش از خون و استخوانت و دندونات تغذیه میکنه پس بهتره بخوری که پس فردا بعد زایمان دچار مشکل نشی

دیگه هورمونه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیار‌طلا🐣 مامان دیار‌طلا🐣 ۹ ماهگی