۳ پاسخ

نه تبشو کنترل میکنم با بروفن

عزیزم اگه تبش بالاست ببربیمارستان خدایی نکرده تشنج نکنه

عفونت داره بدنش ببر انتی بیوتیک بده دکتر

سوال های مرتبط

مامان Radin🩵✨️ مامان Radin🩵✨️ ۱ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱ سالگی