۲۲ پاسخ

شکر خدا

خودکشی😱😱😱

گریه😐

نگهش داشتم الان چهارماهمه

خدانکنه

من شدم ماه قبل و سقط کردم بعد سقط حالم خیلی خرابه از نظر روحی اصلا حالم خوش نیست همش عذاب وجدان دارم ایکاش نگه میداشتم 😭😭😭😭😭

میرم تيمارستان خودمو بستری میکنم😂

اول شکر خدا بعد اشتباهاتی ک سر بچه اولم داشتم و دیگه تکرار نمیکنم و حواسمو بیشتر جمع میکنم ولی در کل سعی میکنم برنامه ریزی داشته باشم برای این چیزا مثل همین اولی ک خودمون خواستیم
اول یه ۱۰تا۱۵ کیلو وزن کم کنم ک دیگه سر دومی نترکم😂

تصمیم ندارم بیارم اصلا

خود کشی خخخخ

خودکشی

من واقعا توانایی بدنیا اوردن یه بچه دیگ رو ندارم اولا تو این وضع دوما خودم واقعا نابود شدم از خستگی 🥲 اول پیشگیری خیلی سفت و محکم بعدش اگ شدمم یه سکته ناقص و خودش مطمئنم سقط میشه

من معلوم نیست حامله باشم یا نه ولی از الان استرس تموم وجودمو گرفته

حتی فکرشم ترسناکه 🫠🫠

منکه میخام خودمو بکشم امروز فهمیدمم حالمم خیلی بده

سکته 😟😟

ب نام خدا سکته 🥴
البته ناشکری نمیکنما ولی دیگ شرایط بچه داری نیس اصلا تو این زمونه و گرونی.......

نگه میدارم ولی میدونه ب تیمارستانم منتقل میشم

من‌مشکوکم

واقعا نمیتونم نه مسئولیتشو قبول کنم نه دیگه توانشو همین یکیم شکر خدا اگه بشم سقط میکنم

بنام خدا....سَکتَ

من شدم و نگهش داشتم بچمم کوچیکتره هنوز

سوال های مرتبط