شکر خدا
خودکشی😱😱😱
گریه😐
نگهش داشتم الان چهارماهمه
خدانکنه
من شدم ماه قبل و سقط کردم بعد سقط حالم خیلی خرابه از نظر روحی اصلا حالم خوش نیست همش عذاب وجدان دارم ایکاش نگه میداشتم 😭😭😭😭😭
میرم تيمارستان خودمو بستری میکنم😂
اول شکر خدا بعد اشتباهاتی ک سر بچه اولم داشتم و دیگه تکرار نمیکنم و حواسمو بیشتر جمع میکنم ولی در کل سعی میکنم برنامه ریزی داشته باشم برای این چیزا مثل همین اولی ک خودمون خواستیم
اول یه ۱۰تا۱۵ کیلو وزن کم کنم ک دیگه سر دومی نترکم😂
تصمیم ندارم بیارم اصلا
خود کشی خخخخ
خودکشی
من واقعا توانایی بدنیا اوردن یه بچه دیگ رو ندارم اولا تو این وضع دوما خودم واقعا نابود شدم از خستگی 🥲 اول پیشگیری خیلی سفت و محکم بعدش اگ شدمم یه سکته ناقص و خودش مطمئنم سقط میشه
من معلوم نیست حامله باشم یا نه ولی از الان استرس تموم وجودمو گرفته
حتی فکرشم ترسناکه 🫠🫠
منکه میخام خودمو بکشم امروز فهمیدمم حالمم خیلی بده
سکته 😟😟
ب نام خدا سکته 🥴
البته ناشکری نمیکنما ولی دیگ شرایط بچه داری نیس اصلا تو این زمونه و گرونی.......
نگه میدارم ولی میدونه ب تیمارستانم منتقل میشم
منمشکوکم
واقعا نمیتونم نه مسئولیتشو قبول کنم نه دیگه توانشو همین یکیم شکر خدا اگه بشم سقط میکنم
بنام خدا....سَکتَ
من شدم و نگهش داشتم بچمم کوچیکتره هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.