۱۶ پاسخ

سلام جنسیت نی نی چی بود؟

هرچی قسمت باشه همون میشه

دختره🥹🩷

خودمومیزنم به اون راه🤣🤣😜😜

بیشتر میل به خوردن سردیجات داشتی یا گرمیجات؟

از رو ان تی جنسیت رو میگن؟

منم انشالله دوشنبه نوبت ان تی دارم

پروفایلت پسره میگیم پسر😜

خو از چیت حدس بزنیم 😅
سونو بفرست

چرا من نمیشه بگم چه ویاری دارم اصلا چیز خاصی نیست که بگم خیلی دوست دارم

من که دختره🥺

سنو انتی تو بفرست ...
انشاءالله سالم و صالح باشه

پسز😁

چجوری حدس بزنیم ن از علائمات میدونی ن عکسی ن چیزی😂😂😂

سونوگرافی ان تی رو بفرس حدس بزنیم🌝✨

ویارت چیه بگوتابگم

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣جوجه ها🐣🐣 مامان 🐣🐣جوجه ها🐣🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجوممد🐣 مامان جوجوممد🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری