۸ پاسخ

من دادم گلم
هم ماهی، هم تن ماهی
مشکلی نبود

تن کنسرو واسه بزرگا ضرر داره به بچه ندی بهتره ماهی بده مشکلی نیست

سلام اشکالی نداره عزیزم ولی همیشه ماهی خوش طعم تر وبهتره

اصلا نده دیگ
کنسروی هیچی نده کلا

من ندادم و تصمیمم اینه که تا دوسالگی ندم
چون خواهر شوهرم به بچه یه ساله ش داده بود و بچه دو هفته بیمارستان بستری شد

دیگه نده یبار طوری نیس
نوش جونش

بزرگ شده ماشاالله ،یکم اشکال نداره

من ندادم ماهی هنوز ولی اگر بدم تصمیمم اینه ماهی بدم نه تن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان شاهان جوون مامان شاهان جوون ۲ سالگی