من دادم گلم
هم ماهی، هم تن ماهی
مشکلی نبود
تن کنسرو واسه بزرگا ضرر داره به بچه ندی بهتره ماهی بده مشکلی نیست
سلام اشکالی نداره عزیزم ولی همیشه ماهی خوش طعم تر وبهتره
اصلا نده دیگ
کنسروی هیچی نده کلا
من ندادم و تصمیمم اینه که تا دوسالگی ندم
چون خواهر شوهرم به بچه یه ساله ش داده بود و بچه دو هفته بیمارستان بستری شد
دیگه نده یبار طوری نیس
نوش جونش
بزرگ شده ماشاالله ،یکم اشکال نداره
من ندادم ماهی هنوز ولی اگر بدم تصمیمم اینه ماهی بدم نه تن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.