۳ پاسخ

۲۴ ببعد

من تو هفته شما ۴ مرحله ای که شریت داره رو دادم بستگی داره دکتر چی تشخیص بده ، تا الان سه دفعه تست قند دو مرحله ای دادم، یک بارم ۴ مرحله ای که شربت گلوکز داره 🤦🏻‍♀️
دیابت هم ندارم نمیدونم چرا منو می‌فرسته آزمایش 😭

من تازه دادم چهار مرحله بود

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یارا🤍🧸🫀❤️ مامان یارا🤍🧸🫀❤️ ۱۰ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری