۷ پاسخ

اره 12/۹

دختر منم ۱۴ بود بستری شد
الانم که مرخص شده باز دستگاه اوردم خونه، همش توهم زردی دارم. فکر میکنم صورتش زرد شده

آره باید چند روز تو دستگاه بمونه.زیر ۶ بشه کم کم خودش خوب میشه.

واسع پسر منم ۱۲بود

حتماً دستگاه اجاره کن بیار خونه بذار داخلش

عزیزم برای سن دخترت یکم بالاست پیگیری کن

۱۲.۹
زردی داره

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان امیر 💙 آراد 🩵 مامان امیر 💙 آراد 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری