۷ پاسخ

همون روز

میگن 24 ساعت ولی بهتر بعد سونو بری آزمایش بدی راحت میشی

نهایت ۲۴ ساعت

من چون سونوم تا ۷ شب وقتمو گرفت ازمایشگاه بسته شده فرداش ۷ صبح رفتم ازمایش دادم

همون روز برو بده

۲۴ ساعت ولی ازمایشگاه گفت بهترین زمان همون روز که سنو دادی

بیست و چهار ساعت

سوال های مرتبط

مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته هفدهم بارداری
مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هاکان🩵👼🏼 مامان هاکان🩵👼🏼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور ✨🧸 مامان نور ✨🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان النازو.. مامان مامان النازو.. هفته دوازدهم بارداری