۹ پاسخ

عزیزم کاش چربیشو جدا میکردی ...خیلی سنگینه با چربی

هیچی داخلش نمی‌زنیم نمک وپیاز

از دوبن آماده بگیر😅

آااخ که چقد بدم‌میاد از پروسه عصاره گیری قلم ...خسته نباشی واقعا

خسته نباشی بانو چجوری درس کردی

چطور درست کردی میشه بگی

قلم چی براش گرفتی

نوش جونش عزیزم الکی نیست که میگن بهشت زیر پای مادر هاست

میشه بگی چجوری درست کردی

سوال های مرتبط

مامان شمیم مامان شمیم ۹ ماهگی
مامان فاطمه و مهدیار مامان فاطمه و مهدیار ۱۷ ماهگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی