۶ پاسخ

اره من میدم
چرب بودنشو نمیدونم
ولی راضی ام بچم میخوره

من ازدیروزخریدم باطعم هلوبچه ام خیلی دوس داره

قطره ویتامین آ د اسمش آدسول هم چرب نیست بچه ها راحت میخورن ولی من ویوا کیدز طعم هلو میدم راحت میخوره

من طعم هلوشو به پسرم میدم چرب نیست و بچه راحت قورتش میده

آره من ب نی نی میدم خیلی خوبه

چربه؟
من میدم شنیدم نسبت به قطره های دیگه خوشمزه تره و برای نوزادایی که با قطره بالا میارن خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی