۱۰ پاسخ

من آنومالی رفتم گفت دختره صد درصد ولی اینجا شنیدم بعضیا میگن آنومالی ام اشتباه میکنه خیلی فکرم درگیره که نکنه اشتباه بشه

عکسشو داری ببینم چجوری بود واسه شما واسم مهم نیست جنسیت ولی خیلی کنجکاو شدم که مگه میشه یکی میگه کف کرد یکی میگه نکرد آخه واسه من اینجوری شد

تصویر

سلام من یه سوالی ازتون داشتم من امروز تو خونه هواسم نبود یه کوچولو پریدم بعدش ترشح قهوه ای رنگ اومد ویکم زیر شکمم درد گرفت بعدش ترشح قهوه ای رنگ قطع شد بعد چند ساعت دوباره اومد میخام بدونم امکان داره سقط شده باشه

جوش شیرین فقط دیدم نزدیک به درسته، بقیه خیر

من هنوز جنسیت مشخص نشده ولی درست بود میام میگم

برا من غلط بود

از چرت جی پی تی بپرس بهت میگه

برا منم غلط بود

برای منم غلط بود

برای من غلط بود

سوال های مرتبط

مامان پرنسا و تو دلی مامان پرنسا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیاوش مامان نیاوش هفته دوازدهم بارداری
مامان یزدان👼🩵 مامان یزدان👼🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری