سلام مامانا
با تقویم چینی تعیین جنسیت کردین؟درست بوده؟

۱۱ پاسخ

چجوری انجام میدید میشه بگید؟

برا منم درست بود

درست بود من برای هر کی میگیرم درسته

برا منم درست بود

چطور انجام میدین

چطوری انجام میدن میشه بگی؟

چطوری انجام میدن؟
من بلد نیستم

بله هر دوتا بچه م

واسه من درست بود
واسع خواهرمم درست بود

من برا دخترم انجام دادم درسا بوده

من اره

سوال های مرتبط

مامان پرنسا و تو دلی مامان پرنسا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیاوش مامان نیاوش هفته دوازدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان مـهــ🌛ــوا🐾 مامان مـهــ🌛ــوا🐾 روزهای ابتدایی تولد