خانما غربالگری من چجوره استرس گرفتم شنبه دکتر دارم

تصویر
۵ پاسخ

برا من ریسک سندروم رو ۱ در ۵۶۰ زده بود بخاطر فری بتای بالا ازمایش غربالگری دوم رو دادم همه چی عالی بود برا توام احتمالا یا سلفری یا ازمایش مرحله دوم رو بنویسه ولی نگران نباش مطمئن باش نینی سالمه

زده منفی ولی ریسک داره
فری بتا و مامش هم خیلی بالاس

مشکلی نیس
احتمالا بگه سلفری هم بده

جنسیت دختره؟

هیچ مشکلی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی