خانما من شنبه میرم غربالگری استرس دارم میشه بگین قراره چیا بهم بگه؟

۳ پاسخ

منم خیلی نگران بودم هی اینجا از خانما میرسیدم چی بگم...وقتی میری میخوابی اینقدر دکتر خودش خوب برات میگه سوال نمیمونه

استرس نداشته باشه همه چی بهت میگه بعدش بهت یه شکلات میده

استرس ندارع گلم سونو میری بعد با برگه سونو میری آزمایش

سوال های مرتبط

مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری