با ۹ روز تاخیر اینجوری شد🙃

تصویر
۴ پاسخ

ناامید نباش گلم منم بایه هفته تاخیر دادم منفی بود با۱۲ روز تاخیر دادم بتا۲۴۰۰ شد
تو آزمایشگاه هم گفتن تا۱۵ روز تاخیر امکان مثبت شدن هست
چندروز دیگع دوباره تست بده

عزیزممم سخته ولی همیشه بعد هر سختی اسونیه ایشالا بعد این خیلی زود جواب میگیری

منفی گلم

منفیه

سوال های مرتبط

مامان اکیا🌻 مامان اکیا🌻 ۱ ماهگی
مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وهفتم بارداری
پروا پروا قصد بارداری
مامان تمشک  😍 مامان تمشک 😍 هفته نهم بارداری
مامان آیسو 💖 مامان آیسو 💖 هفته بیستم بارداری