۴ پاسخ

ایشالا ماه بعد فداتشم🥲❤️

فداتشم دوستم😓
اشکال نداره یه چیزی بگم بهترین نشونس این عقب افتادن دقیقا خواهرشوهر منم ماه سوم اقدامش ده روز عقب انداخت ماه بعدش باردار شد حتما خودمم اینجور شدم سر بچه اولم ایشالا ماه بعد دورت بگردم😘😘😘😘

من چقدر خوشحال بودم
اولین بار بود از اول پریودیم که انقدر تاخیر داشتم.

یاعلی ، با ۴ روز تاخیر یه امید نصفه نیمه ای داشتم ، پروندیش🥲

سوال های مرتبط

مامان آیسو 💖 مامان آیسو 💖 هفته بیستم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیسان🏅 مامان علیسان🏅 قصد بارداری
مامان اکیا🌻 مامان اکیا🌻 ۱ ماهگی
پروا پروا قصد بارداری
مامان چشم انتظار مامان چشم انتظار قصد بارداری